vineri, 12 iunie 2009

The new M



Stiu ca nu sunt cea mai buna prietena si poate nici cea mai buna fiica din lume, nici cea mai stralucita si nici macar cea mai visatoare, nici cea mai timida si cea mai curajoasa, nici sufletista ori cea mai amuzanta. Nu sunt nici cea mai muncitoare sau cea mai comoda, dar cu toate acestea mi-a ramas multumirea ca pot fi eu, comporta, vorbi exact asa cum simt ca trebuie sa o fac...dar azi nu mai pot spune nici macar asta. Mai nou cica sunt egoista...dar daca nimeni nu se gandeste la mine cineva trebuie sa o faca... nu? Sunt prea sensibila dar in acelasi timp indiferenta...imi exprim frustrarile fata de ceilalti intr-un mod nu prea elegant pentru simplul fapt ca fara parerile si sfaturile care se pretind a fi din prietenie ori vesnicile replici din partea acelora care chiar cred ca stiu ce gandesc eu sau care e cauza actiunilor mele:" tu crezi ca este asa!totul e in mintea ta!exagerezi! ti se pare! ai patit ceva? nu mai esti la fel! ce e cu tine?", viata mea ar fi mai buna. Un pic irascibila si sarcastica cand bunul simt intrece orice limita si rautacioasa cand vorbele nu se lovesc cu faptele iar acel "mi-e dor de tine" atat de des repetat nu face decat sa starneasca dezgust si respingere, iar daca as intreba "de ce?" mi s-ar raspunde cu o alta intrebare.  Poti sa ma urasti sau sa ma iubesti...caci de aici incolo drumul e fara intoarcere.  

Dedication

Un comentariu:

Un suflet spunea...

wow...m-ai lasat catva clipe fara cuvinte.
Intr-adevar ai dreptate in ceea ce postezi, imi amintesti de un mesaj pe care l-am primit ieri de la o fosta colega (ti-am zis ca a fost ziua ei de nastere), numai vorbisem cu ea de mult timp...nu am fost niciodata apropiate..dar cu toate acestea, mi-a scris la sfarsitul mesajului "imi e dol de tine!"
Si eu am avut mica intrebare in minte, "de ce anume iti este dor?" ... dar m-am obisnuit cu raspunsul lor :"pentru ca esti asa...si asa... dar esti speciala in felul tau"

Curaj Mada, or sa vina si zile mai bune >:D<
Egoistooooooooo :))