sâmbătă, 28 februarie 2009

Da! Da!


Da!Da! Incepe o noua perioada...una mult asteptata de altfel. Desi ma bucuram si inainte de lucrurile marunte, deabia acum am constientizat cat de necesar, vital, e asta pentru mine. Voi face curatenie in tot ce e rau pe langa mine, ce ma intristeaza, ce ma dezamageste, ce ma minte si voi reamenaja totul in sinceritate, determinare, bunatate, iubire, prietenie, consecventa. Poate va fi mai greu decat pare...dar nu imi pasa, voi face tot ce imi sta in putinta si voi reusi. Dc? Pentru ca se merita. Ce viata e aia cand nimic din ce vezi in jurul tau nu e solid si se prelinge ca apa? Unde/la ce te intorci cand realizezi asta? La vise...la dorinte...la iubire. Pana la urma visele sunt tot ce mai raman "al nostru" zilele astea. Sunt ale mele si vor deveni realitate. Imi doresc sa spun "am trait frumos"!

11 comentarii:

Anonim spunea...

Deci pana acum nu poti zice ca ai trait frumos? Cat timp ai avut ochii deschisi si pentru altceva in afara de suferinte inseamna ca viata ta a fost si frumoasa.
Eu unul mi-am propus ca atunci cand voi muri sa mor zambind(sunt macabru poate dar asa e filosofia mea de viata).
Vorbeai de "sinceritate, determinare, bunatate, iubire, prietenie, consecventa". Te sfatuiesc sa ai putina retinere in a pune la "bataie" atatea sentimente frumoase pentru ca lumea va incerca sa profite de ele.
Sfat: Alege bine oamenii in fata carora te vei deschide precum o floare.

Am cautat o poezie in tema insa nu am gasit asa ca iti atasez o creatie proprie... sper sa ti se para cat de cat buna de citit:

Negru

Sub clar de luna
mult mister s-asterne,
In suflet
se isca-o furtuna.

Ganduri imi mor,
Ganduri se nasc,
Adorm, se trezesc
Revin, insa niciodata
nu dainuiesc.

In vidul sufletului
totul e-ntuneric.
Caut bezmetic,
ca un orb...
lumina.

Licuriciul sufletului palpaie,
ma cheama spre tine,
Insa eu-s prea orb,
Nu mai vad calea spre
TINE.

___________________________
"Autumn leaves inside my soul"

3M spunea...

*imi place..multumesc:)
*asa e...dar vreau azi sa fie mai mult ca ieri si mai putin ca maine
*stiu ca nu mereu primesti ceea ce dai...dar sunt mai multe sanse decat atunci cand nu dai nimic nu?

3M spunea...

lasa-mi un id te rog:p

Anonim spunea...

Nu stiu daca sunt mai multe sanse sa primesti ceva inapoi, stiu doar ca exista riscul sa dai un deget si sa ramai fara mana.
Eu iti zic ca nu dau nimanui ceva din start fara sa ma asigur ca este safe terenul dar asta tine si de capacitatea de a-ti forma opinii despre oameni cat mai aproape de realitate.
Si ziceai tu ceva de un id. Acum depinde de ce tip de id ai nevoie, MSN, Yahoo, GTalk, Imvu, AOL dar pentru a face lucrurile putin mai interesante vei avea de indeplinit trei sarcini.

Voi incepe cu prima: Ce simbolizeaza 12 trandafiri rosii oferiti unei fete?

Urmatoarele doua vor sosi dupa indeplinirea acesteia.

___________________________
"Autumn leaves inside my soul"

Anonim spunea...

"Sfat: Alege bine oamenii in fata carora te vei deschide precum o floare."---bun sfat parerea mea, dar asta nu inseamna neaparat prea multa precautie. trebuie sa fii deschisa sa eplorezi oamenii, sa fii un psiholog bun sa citesti omul si intentiile sale ca pe o carte. Nu oricine merita asta si ai sa intalnesti si dezamagiri. dar asa e viata si trebuie sa fii pregatita sa infrunti asta. parerea mea :D

ps :faina pozia ;)) punem de un volum online de poezii ?:))

3M spunea...

oamenii sunt profitori, nu e nici o indoiala, dar am spus ca "voi face curatenie in tot ce e rau pe langa mine", referindu-ma in special la oamenii de acest gen si ma voi inconjura de persoane care intr-adevar apreciaza la fel ca si mine toate aceste valori:)

Si in legatura cu "Ce simbolizeaza 12 trandafiri rosii oferiti unei fete?" Explicatia mea ar fi:
Numarul 12, ce reprezinta stabilitate, perfectiune, implinire, impreuna cu sentimentele profunde,dragoste si pasiune, exprimate de culoarea rosie, trimit la o expresie a iubirii si consecventei

Anonim spunea...

Da. Nu am ce zice, un raspuns bun pentru o intrebare cam ciudata :D(plus ca este foarte aproape de ce asteptam eu sa aud).

A doua sarcina: Enumera 20 calitati si 10 defecte.
PS: Mentioneaza si floarea preferata.
___________________________
"Autumn leaves inside my soul"

3M spunea...

Si totul pentru un id :))
hmm ia sa vedem:
*sincera,intelegatoare,de incredere,demna, romantica, vesela, ambitioasa,comica, deshisa, prietenoasa, visatoare, consecventa, entuziasta, idealista, loiala, responsabila, spontana, curioasa, fara prejudecati
*conservatoare, ironica, imprevizibila, orgolioasa, dezordonata, impulsiva, exagerez, distrasa, inconstienta, nelinistita
*orice poarta numele de "floare":P

Anonim spunea...

Da. Totul pentru un id deoarece deviza mea in viata este: "De ce sa nu complici lucrurile cand se poate si de ce sa obti totul mult prea usor in viata". (cam lunga si par a fi doua devize dar ai inteles esentialul).
Ultima sarcina de indeplinit, explica de ce ar trebui sa avem incredere in oameni si sa ne deschidem in fata lor.

___________________________
"Autumn leaves inside my soul"

3M spunea...

A avea incredere in ceilalti e o dovada de putere si de incredere in tine. Atunci cand te deschizi in fata cuiva o faci stiind ca orice s-ar intampla tu ai putea sa treci peste o eventuala dezamagire si-ti asumi toare riscurile.
In plus, cum ar fi sa traim toata viata, zi de zi, cu gandul ca cel de langa noi ne minte? Suna foarte trist..nu-i asa?
Nu toti putem face asta, si in nici un caz cu toata lumea, dar stiu sigur ca avem nevoie de persoane in fata carora sa ne deschidem si in care sa avem incredere(tind sa cred ca asta face parte din natura noastra)
Increderea este un instrument cu ajutorul caruia se construieste si se traieste

Anonim spunea...

Am inteles, oricum ramane sa am si eu dreptul la replica dar acesta va veni cand ne vom intalni pe mess cu toate ca imi face placere sa tot postez cate un comentariu pe zi.
Vezi ca id-ul il voi da intr-un comment nou pentru a-l putea sterge pe urma doar pe acela ca din cate observ nu am cum da mesaje pe privat.