duminică, 26 aprilie 2009

Just let me be!


One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here
You wouldn’t say so
You wouldn’t say so if you were me


S-au adunat multe in perioada asta, lucruri pe care am incercat sa le acopar mintindu-ma ca sunt OK, dar acum explodeaza toate odata iar un nor de tristete si realitate sta deasupra lor. Vroiam doar sa simt ca poate fi bine fara nici o schimbare, dar niciodata nu e de ajuns. Mereu e nevoie inca de ceva,aa..si paote inca ceva, dar stai..mai trebuie si asta!
Si simt ca mi-am pierdut controlul...tot ce pot face e sa sper ca voi avea putere sa merg impotriva vantului si sa nu ies prea "sifonata".

[E clar pentru mine!]

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cine te-a mai suparat in afara de mine, ca si eu am insinuat ca ar trebui sa te schimbi putin, dar daca ma gandesc bine acum, tu ai deja ce trebuie doar ca anumite lucruri se manifesta mai tarziu si doar in anumite circumstante.
Nu pot zice ca esti perfecta pentru ca eu consider ca perfectiunea nu exista, insa fiecare in felul nostru suntem exact cum ar trebui sa fim si important e sa fim multumiti cu noi insine.
Schimbarile mai pot astepta si acestea trebuie sa plece de la noi, niciodata de la altii sau sa fie niste schimbari constranse de anumite lucruri, persoane.

keep being yourself si nu uita sa zambesti...

___________________________
"Autumn leaves inside my soul"