luni, 27 iulie 2009

Disappointed


*E vacanta…dar parca nu s-ar zice…Azi m-am inregistrat la facultate si cica: “Esti OK!” A se intelege studenta cu acte in regula. Nu pot spune ca sunt entuziasmata in privinta stiintelor economice pe care voi avea ocazia sa le studiez , ci mai degraba in privinta noilor persoane pe care le voi cunoaste.
**Ma macina faptul ca nu am reusit sa ajung la intalnirea cu fostii mei colegi de liceu. Si cum de fiecare data s-a intamplat ceva care m-a marcat pe destul-timp-de-atunci-incolo …ma intreb ce am pierdut acum si chiar daca ma va pune cineva la curent oricum nu va avea acelasi farmec iar eu tot dezamagita voi ramane.
***Sa nu uiti ca am nevoie sa stiu ca te gandesti uneori la mine!

Un comentariu:

Raindrops spunea...

Felicitari un pas foarte important pentru tine, care iti va deschide noi orizonturi catre cunoastere plu ca vei cunoaste foarte multe persoane noi. Legat de intalnirea cu colegi de liceu pe care ai pierdut-o , avand in vedere ca deabia nu v-ati mai vazut nu stiu cat de grav este, eu cu cloegi mei de liceu deabia ne-am mai vazut dupa 3 ani de la terminare si doar cativa dintre noi. Pana atunci iti urez un traditional si bine cunoscut de toti cei carora le comentez:

Numai bine,
Raindrops